środa, 9 lutego 2011

Trzecie zadanie literackie - posty Użytkowników

Zadanie 3:

Tekstowy foto-album – przygotuj tekstowy album z najważniejszymi dla Twej postaci zdjęciami.


O  To wyraz twarzy  sąsiadów spotykających mnie na schodach.


- WODNIKI, BLIŹNIĘTA, RAKI, BYKI, PANNY, ANIOŁY;

- WIATRY, WODA;

-SŁOŃCE I KSIĘŻYC, GWIAZDY;

-i INNE SPOTKANE DOBRE BYTY



Siedzi w szlafroku przy stole a przy nim



To ja ta z II piętra:

i chłopiec niższy

i chłopiec wyższy

i pies

i kot

i Ten Pan z I



WPISY Z WYSTAWY PODCZAS WARSZAWSKICH TARGÓW KSIĄŻKI

Luna


ZDJĘCIA RODZINNE

ZDJĘCIA ZWIERZĄT

K.

2 komentarze:

  1. Zdjęcie z foto-albumu jednej z bohaterek www.terapii:

    <--->
    Czarno-biała fotografia w formacie A3. Przed chwilą zdjęłam ją ze ściany swego gabinetu. Na zdjęciu mój mąż: krótko ostrzyżony szatyn o pociągłej twarzy i ciemnych oczach. Niewielka bródka z dwoma pasmami siwizny. Mina dosyć natchniona. Nie wiem czemu zawsze tak wychodzi na zdjęciach. W rzeczywistości, czyli w „realu” (jak powiadacie) poziom natchnienia w normie. No może nieco podwyższony jak przystało na osobę wykonującą artystyczny zawód. Wokół "natchnionych" oczu i w kącikach "natchnionych" ust drobne zmarszczki od uśmiechów, które dużo trafniej charakteryzują jego osobowość, niż owo "natchnienie". Pomimo zmarszczek i siwych pasm na brodzie jego twarz wygląda młodo. Nikt by nie powiedział, że ma już te swoje czterdzieści.

    A oto fotografia syna. Również portret, w podobnym formacie, też dopiero co zdjęty ze ściany. Tyle tylko, że zdjęcie syna jest kolorowe. Szczupła, delikatna twarz o ciepłym uśmiechu. Krótko ostrzyżone blond włosy, jasne brwi, brązowe oczy i druciane okulary. Czarny t-shirt i kołnierzyk niebieskiej dżinsowej koszuli kontrastują ze słoneczną karnacją skóry. Wyraz twarzy łagodny i zadziorny zarazem. Głowa wsparta wygodnie na splecionych z tyłu dłoniach. On również wygląda młodo, nikt by nie powiedział, że ma te swoje prawie trzynaście.

    OdpowiedzUsuń
  2. A to foto-album innej bohaterki o wdzięcznym nicku: Piękn@


    Zapraszam do obejrzenia albumu z fotografiami rodzinnymi: to zdjęcie z mojego ślubu. Spójrzcie jaką miałam piękną suknię z trenem, jak podkreśla moją figurę i jaki śliczny welon i jaką wiązankę z białych róż. A teraz popatrzcie na mojego męża: jaki przystojny i jak świetnie mu w tym garniturze.
    A to mój synek jak miał trzy miesiące. Zrobiliśmy mu to zdjęcie u najlepszego fotografa w okolicy. Prawda, że śliczny. Taki słodki i pulchniutki.
    A to moja córeczka w swojej pierwszej sukieneczce. Prawdziwy aniołek – złote loczki i białe falbanki. Po prostu uwielbiam kupować jej nowe sukienki.
    To znowu mój syn – na zawodach judo. Zajął tam pierwsze miejsce.
    I znów córeczka. Na balu karnawałowym – przebrana za księżniczkę - moja księżniczka :).
    A to nasze wspólne zdjęcie na wakacjach (Wyspy Kanaryjskie). Było cudownie. zresztą chyba widać jacy jesteśmy odprężeni.

    OdpowiedzUsuń