czwartek, 2 września 2010

Archiwum Aktualności

Wpisy, które ukazały się w dziale Aktualności jeszcze przed założeniem bloga. 
 
Po dłuższej przerwie spowodowanej wyjazdem (oraz ograniczonym dostępem do netu) wznawiam publikację mojej www.powieści. Tym razem „Baśń o Myszkinie Szarym” w rozdziale 31 – przy okazji uchylam rąbka tajemnicy dotyczącej www.terapeutycznych wydarzeń w listopadzie. Szykuje się wystawa... mojej książki. Wielokrotnie wystawiano już poezję wizualną. Ja dla odmiany wystawię prozę graficzną.

Dorota Suwalska, 05.08.2010
________________________

Najbardziej dramatyczna sesja i najważniejszy punkt zwrotny w całej opowieści – już nic nie będzie takie jak przedtem. Chcesz wiedzieć co się właściwie stało – przeczytaj rozdział 30.

Dorota Suwalska, 20.06.2010
________________________

Ciąg dalszy zaskoczeń (znaki zapytania i wykrzykniki) w rozdziale 29.

Dorota Suwalska, 02.06.2010
________________________

Najbardziej zaskakujący, dramatyczny i najłatwiejszy do przeczytania z dotychczasowych rozdziałów (28) już w spisie treści.

Dorota Suwalska, 24.05.2010
________________________

Dodaję kolejne rozdziały 26 i 27, a w nich nadzwyczaj osobliwe formy terapii i...
żadnych duchów.

Dorota Suwalska,10.05.2010
_______________________

Uff... Dramatyczna sytuacja z poprzedniej sesji wyjaśnia się w 25 rozdziale. Wciąż jednak pozostaje sporo pytań bez odpowiedzi.
P.S. Przepraszam za tak długą przerwę – w ostatnich tygodniach nastąpił nieoczekiwany przerost realu nad wirtualem.

Dorota Suwalska, 05.05.2010
________________________

Wyjątkowo dodaję tylko jeden rozdział, a to dlatego, że ma on charakter przełomowy. Czytajcie 24 część www.terapii.

Dorota Suwalska, 18.04.2010
________________________

Po fali protestów będącej odpowiedzią na list paradoksalny opublikowany w SezaMie przez panią Przewodnik (rozdział 19, 20 i 21); zaskoczeniu wywołanym metodami scenarioterapii, a zwłaszcza techniką zwaną „terapeutycznym castingiem” (rozdział 21) - czas zwrócić się w stronę realu i doświadczyć kolejnych... zaskoczeń. Czytajcie rozdziały 22 i 23.

Dorota Suwalska, 07.04.2010
________________________

Do świątecznych życzeń dołączam pełne paradoksów rozdziały: 20 i 21. Trochę paradoksów na Święta na pewno się przyda. Kartkę z życzeniami znajdziecie na moim blogu. :)

Dorota Suwalska, 01.04.2010
________________________

Dziś szczególny moment dla rozwoju wydarzeń na podstronie o intrygującej nazwie terapia literacka, ponieważ oba nowo dodane rozdziały 18 i 19 dotyczą właśnie praktycznych zastosowań literackich metod terapeutycznych.

Dorota Suwalska, 24.03.2010
________________________

Czy pobyt w Krainie Zmyśleń może przybliżyć do rzeczywistości? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w rozdziale 17

Dorota Suwalska, 19.03.2010
________________________

Tych którzy doklikali do piętnastu informuję że opublikowałam rozdział 16

Dorota Suwalska, 17.03.2010
________________________

Zapraszam do czytania rozdziałów 14 i 15, a także zapoznania się z pewnym tekstem dziennikarskim.

Dorota Suwalska, 03.03.2010
________________________


Zapraszam do czytania następnych rozdziałów: dwunastki i trzynastki, która, jestem tego pewna, nie będzie pechowa.

Dorota Suwalska, 21.02.2010
________________________

Wyznalam jakiś czas temu, że gdybym regularnie opisywała przyczyny, dla których nie mam czasu aktualizować www.terapii to zapewne powstał by z tego całkiem interesujący blog. No cóż... założyłam bloga. Może nie do końca opisuję w nim powody mojej opieszałości, niemniej zaglądając tam możecie dowiedzieć, co jeszcze, oprócz www.terapii, zajmuje mój czas i moją uwagę. :)
Blogowanie nie oznacza, że rezygnuję z troski o Wirtualnych Marzycieli. Przeciwnie. Postanowiłam lepiej się nimi zająć. Aby dać temu wyraz dodałam właśnie dwa kolejne rozdziały. Rozdział 10 i Rozdział 11

Dorota Suwalska, 31.01.2010
________________________

Zapraszam do czytania dwóch kolejnych rozdziałów Rozdział 8 i Rozdział 9

Dorota Suwalska, 18.01.2010
________________________

Ponieważ zgłaszają się do mnie osoby, które mają problem z „rozszyfrowaniem” o co w tym wszystkim „biega” (są nawet tacy, którzy sądzą, że rzecz dzieje się naprawdę) postanowiłam dodać zakładkę „Instrukcja Obsługi” będącą nawigatorem wspomagającym wędrowanie po stronie i wyjaśniającą, czym jest, a czym nie jest www.terapia.
Liczę, że ta podstrona rozwieje wszelkie wątpliwości. Jeżeli nie – zawsze możesz zadać pytanie.

Dorota Suwalska, 04.01.2010
________________________

Urzeczywistnienia Marzeń :) w Nowym 2010 Roku
życzy
Wymyślicielka ;)

Dodaję drobny prezent noworoczny w postaci rozwiązania ASCII-zagadki. Znajdziesz je rozdziale szóstym (podstrona Terapia Literacka) Wprowadziłam też zmiany w podstronie ASCII-terapia.

Dodatkowo opublikowałam rozdział siódmy. W ten sposób powtarzam „wyjątek” (być może zamieni się on w regułę).

Nawiasem mówiąc, gdybym regularnie opisywała przyczyny, dla których nie miałam czasu aktualizować www.terapii, to pewno powstałby całkiem interesujący blog. Skoro jednak nie mam czasu aktualizować, tym bardziej brak mi go na opisy. Dlatego wymienię tylko jeden w wielu powodów, a mianowicie remont... mojej strony autorskiej. Efekty można obejrzeć pod adresem: www.suwalska.info

Pozdrawiam i zapraszam,
Zabiegana i pełna nadziei, że stan ten uda się kiedyś zmienić

Dorota Suwalska, 28.12.2009
________________________

Aby nadrobić zaległości wyjątkowo dodaję dwa rozdziały mojej www.powieści
(podstrona Terapia Literacka).
Zapraszam też do przeczytania nowych odpowiedzi na ASCII-zagadkę
(podstrona ASCII-terapia).

Dorota Suwalska, 02.11.2009
________________________


Przepraszam za tak długie milczenie. Zalała mnie fala bieżących spraw, więc na www.terapię zabrakło czasu.

Na razie dodaję Rozdział 3. Jak widać w pierwszej kolejności rozwijam terapię literacką. Nic w tym dziwnego. W prawdziwym świecie na ogół jest tak samo – najpierw powstaje książka, a dopiero potem adaptuje się ją na potrzeby filmu, czy serialu ;)

Zapraszam więc do lektury mojej www.książki :)
Dorota Suwalska, 25.10.2009
________________________


Zaczynają nadchodzić odpowiedzi na zagadkę zadaną w ramach ASCII-terapii. Pierwszą propozycję nadesłał hub, który uważa, że tajemniczy ASCII-art przedstawia indiański pled.

Wszystkich zainteresowanych dalszym rozwojem terapeutycznych przygód (^@v@^), Pięknej, ---, nicka, Podróżnika i kowalskiegoalbonowaka informuję, że opublikowałam drugi rozdział scenariopowieści (szukaj w zakładce terapia literacka)

Reasumując – zmiany w zakładkach terapia literacka oraz ASCII-terapia. A także nowa informacja w zakładce kontakt.
Dorota Suwalska, 25.09.2009
_______________________

www.terapia – na papierze

W dziesiątym (lipcowym) numerze Kwartalnika Literackiego Wyspa można przeczytać fragment www.terapii. Zapraszam do lektury :)
Dorota Suwalska, 31.07.2009

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz